تبلیغات در تلگرام
تبلیغات در اینستاگرام
تبلیغات در فیسبوک
تبلیغات در گوگل پلاس
تبلیغات در توئیتر

طراحی بنر، پوستر و انواع کارت تبلیغاتی

طراحی بنر و پوستر

طراحی بنر و استند

 از جمله ابزارهای بازاریابی موثر در سمینارها و نمایشگاه بنر و استند می‌باشد. علاوه بر اینکه در فضای آنلاین، انواع دیجیتال بنرها به میزان زیادی مورد استفاده قرار میگیرند، آن‌ها را در خارج از فضای مجازی به عنوان تبلیغات محیطی نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد.  بنرها از ابزارهایی هستند که حتی در محیط‌های شلوغ توجهات را به خود جلب می کنند. بنابراین ابزار مناسبی جهت بازاریابی و تبلیغات در سمینارها و نمایشگاه‌ها می‌باشند. بنر و استند در نمایشگاه‌ها تکمیل کننده غرفه‌ی شما می‌باشند و بیش از هر چیز دیگری توجه مشتریان و رهگذران کنجکاو را به سوی خود جلب کرده و آنان را متوقف می‌کنند. اجرای تبلیغات در قالب بنر و استند روز به روز در حال افزایش است. باور شرکت فراسان در خصوص طراحی بنرهای مشتریان این است که بنرهایی می‌توانند مخاطب را به عملکرد موثر ترغیب کنند که علاوه بر محتوای اثربخش، از طراحی گرافیکی مناسبی برخوردار باشند.

طراحی و چاپ انواع بنر و استند شامل بنر فلش، بنر تبلیغاتی، استند تبلیغاتی، استند نمایشگاهی، استند محصول و... نیز از خدمات مورد ارائه‌ی شرکت فراسان می‌باشند.

طراحی پوستر

پوسترها نیز همانند بنر ابزار جلب توجه و بازاریابی محیطی می‌باشند. وظیفه اصلی پوستر این است که پیام و اطلاعات مورد نیاز را به صورت خلاقانه و مؤثر به مخاطبان انتقال دهد. هر چه میزان نوشته‌های درج شده در پوسترکمتر باشد، اثربخشی آن بیشتر خواهد بود. به عبارت دیگر پوسترها نباید اطلاعات پیچیده و پرحجمی با خود داشته باشند. بنابراین ما اهمیت ویژه ای برای طراحی پوستر شما قائل هستیم.

طراحی انواع کارت تبریک، کارت پستال و کارت دعوت

طراحی کارت تبریک، پستال و یا کارت دعوت از میهمانان از دیگر خدمات گرافیکی شرکت فراسان می‌باشد. کارت‌های تبریک اختصاصی که به صورت حرفه ای طراحی شده و با کیفیتی ممتاز به چاپ برسد، هدیه ای مناسب برای تبریکات نوروزی و دیگر مناسبت‌های شما می‌باشد. همچنین کارت های دعوت سازمانی و شرکتی که برای دعوت از میهمانان برای حضور در نمایشگاه ها، سمینارها، همایش ها و مراسمات خاص استفاده می شود نقش عمده ای در معرفی و برقراری ارتباط حرفه ای با مخاطبان دارد.

در شرکت فراسان کارت پستال، کارت دعوت و کارت‌ تبریک اختصاصی مجموعه شما، با درج اطلاعات و نمایه‌های مربوط به شرکت و یا سازمان شما اعم از نام، لوگو، و همچنین پیام تبریک اختصاصی، امضاء و سایر عناصر مربوطه، طراحی شده و به چاپ می رسند. همچنین امکان درج جزئیات، بنابر درخواست مشتریان، بر روی کارت‌ها یا صفحات داخلی آن وجود دارد .