• 031-32656880
  • شنبه - چهارشنبه: 8:00 - 16:30

قابلیت های ویژه گرافیست ها و برنامه نویسان

قابلیت ها ویژه طراحان و گرافیست ها

مدیریت قالب (پوسته)

قالب ها در سیستم مدیریت محتوای فراسان، فراتر از یک فریم ورک برای مدیریت طراحی هستن و در واقع ابزاری قدرتمند و کامل برای تامین خواسته شما برای طراحی سایت هستند. انتخاب قالب مناسب برای هر سایتی می تواند نگاه های زیادی را مجذوب خود کند. شما می توانید یک قالب واحد برای کل سایت در نظر بگیرید و یا اینکه یک قالب جداگانه برای هر بخش یا هر منو انتخاب کنید. ضمناً شما امکان سفارشی سازی هر قالب در هر بخش را خواهید داشت.

نتیجه بیشتر کدنویسی کمتر

صرف زمان کمتر برنامه نویسی و کاهش کارهای خسته کننده همراه با رابط های کاربرپسند از ویژگی‌های این نرم افزارهای مدیریت محتوا می باشد. با استفاده از همین اینترفیس است که تمرکز کمتری برای نوشتن کدهای CSS و JQUERY خواهید داشت و این بدان معناست که کمتر کدنویسی می کنید و نتایج بیشتری را بدست می آورید. کتابخانه رابط کاربری این برنامه ها (JUI Library) رابط استانداردشده ای را برای استفاده در سطح سمت کاربری و سمت مدیریت سایت، در اختیار شما قرار می دهد.

برتری جویی به هر ترتیب!

طراحان با یک سیستم بسیار پیشرفته می توانند هر محدودیتی را زیر پا گذاشته و هر تعداد صفحه و یا عنصر صفحه را که بخواهند بدون نیاز به کدنویسی تولید کنند و عملاً هر صفحه HTML تولید شده توسط CMS را برای پروژه خود، سفارشی سازی نمایند.

واکنش گرایی با ابزارهای Bootstrap

نرم افزارهای مدیریت محتوای مورد استفاده سیستم‌هایی سازگار با انواع نمایشگرها، تبلت و موبایل هستند. قالب های هسته‌ی این برنامه‌ها، بر مبنای ابزارهای بوت استرپ (Bootstrap) ایجاد شده‌اند و لذا یک مجموعه از ابزار کار کامل برای ایجاد قالب های واکنش گرا را در اختیار خواهید داشت که کار را برای شما ساده تر می‌کند.

طراحی ناپیوسته

جوملا، یکی از پیشگامان سیستم مدیریت محتوای متن باز با اتخاذ استراتژی طراحی MVC است و لذا این ساختار در سیستم مدیریت محتوای فراسان، بدین معناست که شما می توانید به راحتی اقدام به تولید طراحی سفارشی نمایید. نرم افزار مدیریت محتوای فراسان نه تنها رضایت و اشتیاق شما را در آزادی طراحی فراهم می آورد بلکه شما را ترغیب می نماید تا همیشه سایت های پویا و با کیفیت ارائه دهید.

فونت های زیبا

طراحان، قدرت فونت ها را برای بیان ایده ها و استراتژی های طراحی می دانند. با استفاده از این نرم افزارها شما مجبور به استفاده از فونت های پایه وب نیستید و دنیای جدیدی از فونت ها از جمله فونت های فارسی و فونت های گوگل را در اختیار شما قرار می گیرد و رویای طراحی جدید شما را به حقیقت تبدیل می کند.

قابلیت های ویژه برنامه نویسان

پیاده سازی کتابخانه میکرو داده

اکنون، توسعه دهندگان می توانند به سادگی هر چه تمام تر، میکروداده را در افزونه ها و سایت ها ترکیب کنند. با تگ های اتوماتیک متن تولید شده در سیستم مدیریت محتوا، (برای دستیابی و نشانه گذاری به جزئیات دایرکتوری اطلاعات،) به طور قابل ملاحظه ای امکان بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و سیستم مدیریت محتوای شما فراهم می آید.

اپلیکیشن های ذخیره سازی ابری

اپلیکیشن های ذخیره سازی ابری امکان دستیابی به سرویس های ذخیره سازی ابری از قبیل آمازون اس3 (Amazon S3)، ذخیره ساز ابری گوگل، راک اسپیس (Rackspace) و دراپ باکس (Dropbox) را فراهم می آورد. این امکان، برای سایت‌ها امکان استفاده از خدمات شبکه‌های توزیع محتوا را بدون نیاز به افزونه های شخص ثالث (Third-party) ایجاد می کند.

وب سرویس ها (Web Services)

زمانی که محتوا و اطلاعات، در چندین شبکه به اشتراک گذاشته می شود می توانید با استفاده از قابلیتwebservice اطلاعات را صرفاً از طریق یک مرکز، مدیریت نمایید. فرقی نمی کند که درخواست ها از سمت کجا صادر شود. از هر مکانی در وب که درخواست ها صادر شود می توانید با اپلیکیشنی که چندین سرویس شخص ثالث (Third-party) را پشتیبانی می کند و با یک ارتباط دهنده، کاربران و توسعه دهندگان می توانند با یک قدرتی عظیم کلیه اطلاعات را به آسانی در اختیار و آماده برای استفاده داشته باشند.

مدیریت کاربر

در نرم افزارهای مدیریت محتوای مورد استفاده بخشی به نام ثبت نام کاربران وجود دارد که کاربران می توانند گزینه های شخصی پروفایل خود را مدیریت کنند. ضمناً گروه‌های کاربری با سطوح دسترسی مختلف برای کاربران جهت دسترسی، ویرایش، انتشار و مدیریت در نظر گرفته شده است. احراز هویت (Authentication) در این نرم افزارها یکی از قسمت های مهم مدیریت کاربران است که به وسیله چندین پروتکل از قبیل LDAP, OpenID, Gmail قابل پشتیبانی است. این روش ها به کاربران اجازه می دهد تا از سریع ترین روش برای ثبت نام استفاده کنند.

ویژگی های سیستم

  • سرعت بالا در بازشدن صفحات از طریق کش صفحات (page caching) و ماژول های موجود آن و نیز فشرده سازی با قابلیت GZIP امکان پذیر است.
  • چنان چه مدیر سیستم شما نیاز به رفع یک مشکل از سیستم داشته باشد افزونه دیباگ (Debug) توسعه یافته و گزارش خطای پیشرفته به کمکتان خواهد آمد.
  • با در نظر گرفته شدن ملاحضات امنیتی، امکان پردازش عملیات FTP ناشی از نصب افزونه ها براحتی و بدون نیاز به ایجاد تغییرات سطوح دسترسی برای فایل ها و پوشه های سرور در اختیار شما قرار می گیرد.
  • مدیران سیستم می توانند به صورت تکی تکی و خصوصی و یا به صورت ارسال گروهی، با کاربران سایت، ارتباط برقرار نمایند.